Květen 2010

Jen chvilka :P

30. května 2010 v 14:59 | M. ★ |  Dear diary
Ok, napíšu jeden z těch trapných, nesmyslných a nudných článků. Celý dny, co lelkuju někde mimo blogovej svět, se asi nic zvláštního nestalo. Můj osobní život stále visí na vlásku a no.. Prostě se všechno sere. Snažím se něco dělat, ale pokaždý je to špatně.. atd atd... Nějak se tím nezaobírám.

Je špatný, když se zamilujete do rodinnýho příslušníka? :D
Ne, není to můj problém, jen by mě to zajímalo. :D

Nějak mě nechytla blogová nálada, takže toho moc nečekejte. Jen tento krátkej článek pro Charlotte, která možná čekala něco víc. Promiň :D I can't be perfect. I know :D
Momentálně, denodenně.. Pořád sleduju film Jennifer's body. Je to šílená blbost, proto se mi to taky líbí. Taky se šíleně těšim na Rock For People.. Na Muse, na The Prodigy, hlavně na NOFX, aale nejvíc na Vypsanou Fixu. Docela mi chybí ty vyhulený a nesmyslý písničky naživo.

Ještě taková perlička ke včerejšímu dnu - no vlastně raději bez komentáře :D
Nechci, aby si o mě někdo myslela něco špatnýho :D
Jdu šprtat příraz, děják a psát projev na zakončenou :P
Hi, zas někdy <3

England ♥

17. května 2010 v 19:58 | M. ★ |  Memories
www.unreal-life.blog.cz

Dokopala jsem se k článku. Nepochopitelné! :D
Tak a teď nějak začít. Nejlíp od začátku. Naposled jsem psala tuším osmadvacátýho. Možná jsem se zmínila, že mě vzali na všechny školy a já se rozhodla pro tu nejbližší, ale zároveň nejnáročnější. No následně jsem odcestovala do Anglie. Teď nevím, jestli mám psát detaily, nebo si každej dokáže představit, že to tam bylo nepopsatelně super. Ale tak teda, když už píšu.
Ve čtvrtek ráno jsme nastoupili do autobusu plnýho neinteligentních spoluobčanů. Pak Párek mě posadil vedle nějakýho kluka. Do teď nevím jak se jmenoval, každopádně si hrál na velkýho metalistu, ale říkali jsme mu Indián. Potom mu tak říkala i naše angličtinářka. V Praze jsme nabrali prezidenta Debrujárů a jeli do Kařezu (Pařez byl pro nás daleko vhodnější) na oběd. Potom hranice v Rozvadově. V Německu nás ohromily WC na benzinkách, dotykový splachovadla se u nás nevedou, že? :D No a ještě k tomu se samo umeje prkýnko, no mazec. :D S holkama jsme nad tím stáli jak Alenky v říši divů. Z Německa jsme přejeli do Belgie, z Belgie do Francie. Bylo půl pátý ráno, což bych fakt neřekla, jelikož ta cesta rychle utekla. Ve Francii jsem se umyli a nachystali na novej den. Potom jsme v Calais najeli na trajekt. Měla jsem z toho strach, třeba že budu trpět nějakou mořskou nemocí, ale byla to pohoda. Užili bychom si to víc, kdyby všude nesmrděli ryby, ale kousek od Britských ostrovů to ani nepřišlo, jelikož se každej kochal krásou Doverských útesů, jak by řekl Andy, náš anglickej průvodce žijící v Česku. No potom jsme se vylodili a jeli do univerzitního města Cambridge. Tam se mi líbilo asi nejvíc. Taková pohoda tam. Z Cambridge jsme se přemístili do Duxfordu do muzea letectví, což byla taky paráda. Bohužel jsem to tam prožívala sama, nikoho jinýho to nezajímalo. Odtamtud nás čekala cesta do Londýna, do hotelu F1, kde jsme se taky pěkně vyřádili. Ty automatický záchody a sprchy, no byla to sranda:D. V sobotu ráno jsme absolvovali první prohlídku Londýna, pouze autobusem. Následně jsme jeli do Science muzea, do muzea věd a Debrujárů :D Ještě bych mohla podotknout, že nás Slavkováků bylo jenom 9 a neměli jsme pochopení pro ostatní školy. My byli ti nejchválenější, nejhodnější, ale všem jsme se za zádama smáli. Hlavně tomu Debrujárovi, řikali jsme mu Láčkovec:D A jednomu tomu ředitelovi jsme říkali pan Párek, protože nás furt nutil jíst párky. Všeci mu na to ale srali. :D No teď zpět k programu. Po Science muzeu následovalo muzeum Madame Tussaud. Nenapadlo mě, že bych tam potkala Deppa, sic jen z vosku. Ale byl tam a já se s ním vyfotila :D To muzeum bylo perfektní. Odtamtud mám nejvíc zážitků. Nejlepší byla cesta taxíkem Londýnskýma dějinama. Po Madame Tussaud jsme jeli na Greenwich, tudíž na nultý poledník. Škoda, že pršelo a škoda, že na fotce jednou nohou na západní polokouly a druhou na východní polokouly mám zavřený oči :D V neděli jsme měli další prohlídku Londýna. Tentokrát pěšky. Začali jsme na prvním čtvercovým náměstí, kde jsme potkala muže svých snů. Deppa ♥ Teda spíš týpka, co vypadal úplně jako on. Můj objektiv neodolal a musel ho prostě vyfotit. :D Potom jsme se vydali přes Soho, čínskou čtvrť na Piccadilly Cirkus. Tam jsme dostali docela dlouhej rozchod, takže jsme prošli snad všechny obchody, zabavní centra a podobně. S E. jsme objevili obchod Disney a chtěli jsme koupit něco malejm bráchům, ale tento dobrej nápad mě přešel hned v ten okamžik, co jsme našla tričko s Deppem ♥ Ne, nejsem závislá. Jenom chčiju, když toho pána vidím. :D No z Piccadilly jsme se prošli různejma parkama k hotelu Hilton. Potom autobusem do F1, kde nám samozdřejmě pan Párek nabízel párky:D V pondělí brzo ráno jsme vyjeli do Hastingsu. Tam bylo nádherně. Hlavně u moře. Z Hastingsu vlakem do Bexhillu na Bexhill High School, kde jsme se dozvěděli všechno o školství Británie. Potom z Bexhillu do Doveru, z Dovetu do Calais, opět trajektem. No a jelikož foukalo, byli velký vlny. Takže loď sebou házala na všechny světový strany, tudíž to nebyla moc příjemná cesta. Naštěstí jsme to všichni zvládli a bezpečně se vydali přes Francii, Belgii a Německo zase do Pařezu na oběd. Odtamtud do Prahy vyložit Láčkovca a z Prahy do Slavkova. Když jsem doma mamince oznámila, že druhej den jedu do Prahy, myslela si o mě, že jsem blázen. :D Ale jela jsem. Z pražský exkurze jsem si nic neodvezla, jelikož jsem nedávala pozor a raději dělala bordel s holkama. Ve čtvrtek jsem šla dobrovolně do školy. Tam mě samozdřejmě ztrapnila angličtinářka, když přede všema řekla, že jsem potkala muže svých snů a pak z něj byla celou dobu udělaná :D V pátek následovala akce Terezín. Tam se mi docela líbilo. Chvilkama to byla i sranda.
Od tý doby mě nepotkalo asi nic zajímavýho. Jenom se mi prostě nechtělo. Teď bych ale ráda zase zapracovala na blogu. No a jak se tak dívám, asi jsem se rozepsala. Škoda, že si to nejspíš nikdo nepřečte, ale zvykám si :D Časem semka dám nějaký fotky, možná.